by
Startup Factory
Categories
Дигитален бизнес, Предприемачество
5.00(1 Ratings)
Share Course
Page Link
Share on social media
Categories
Дигитален бизнес, Предприемачество
5.00(1 Ratings)
Share Course
Page Link
Share on social media
-
LevelНачинаещ
-
Total Enrolled51
-
Duration2 часа 40 минути
Здравей, отново!
За курса
Ще обсъдим защо все повече хора предпочитат тази кратка версия на обобщителният документ и ползите от канавата. Ще минем заедно през деветте различни части, от коя да започнем и по какъв начин да бъде попълнен целият документ. Ако сте предприемач или човек търсещ да разгледа набързо нова бизнес идея и нейните възможности, Бизнес Модел Канавата е идеалният вариант за вас и е нужно да знаете как да го попълните правилно!
Всички приходи от продажбата на курсовете се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни в Русе и региона, както и за подпомагане дейността на сдружение Startup Factory.
Какво ще научиш в този курс?
- Благодарение на двата курса ще се научиш как да планираш и изградиш своята бизнес стратегия, така че да се превърнеш в успешен предприемач!
Програма на курса
Въведение
-
Въведение
01:48
Business Model Canvas: бизнес планиране в 9 стъпки
Business Model Canvas е нагледен и опростен инструмент за стратегическо планиране и анализ, превърнал се в глобален стандарт за компании и предприемачи.
Представлява визуален шаблон от девет полета, които отразяват какъв е бизнес модела на организацията и в каква насока смята да се развива. Може да се разглежда като бизнес план от една страница.
-
Съдържание
04:37 -
Стойностно предложение
03:08 -
Пазарно сегментиране
02:32 -
Клиентски канали
02:56 -
Клиентски взаимоотношения
02:32 -
Приходни потоци
03:14 -
Ключови ресурси
02:17 -
Ключови партньори
03:48 -
Ключови дейности
02:46 -
Организационни разходи
03:22
Как да напишем успешен бизнес план? [SWOT & PESTLE Analisys, Pricing Strategy]
Ще разгледаме 9 различни теми, които трябва да присъстват във всеки един бизнес план, който подготвяте за инвеститори или банки, без значение за коя част от света:
* Какво да включите във въведението на вашия Бизнес План? Как с един абзац да привлечете и задържите вниманието на четящия?
* Всеки успешен бизнес план дава информация кои са хората, които са основали и ръководят съответната организация. Ключовите ви компетенции могат да направят разликата между успешно финансиране и пропускане на важен инвеститор или грант. Затова задължително ги изтъкнете.
* Маркетинговият анализ включва: Customer Profile, SWOT Analysis, PESTLE Analisys, Porter's Five Forces Analysis, Pricing Strategy, Market Research;
* Правната информация свързана с вашата фирма, включително къде е регистрирана, е от критично значение за потенциалните ви инвеститори и тук ще се научим какво точно искат да чуят инвеститорите;
-
Въведение
03:13 -
Съдържание
02:37 -
Резюме
04:22 -
Описание на компанията
03:48 -
Организационна структура
10:17 -
Маркетингов анализ. Въведение
03:09 -
Маркетингов анализ. Идеалният клиентски профил
15:43 -
Маркетингов анализ. SWOT анализ
06:00 -
Маркетингов анализ. PESTLE анализ
07:23 -
Маркетингов анализ. Porter’s five forces
06:11 -
Маркетингов анализ. Pricing Strategy
07:47 -
Маркетингов анализ. Market Research
06:23 -
Продукти и услуги
17:06 -
Маркетинг и продажби
17:13 -
Запитване за финансиране
08:38 -
Финансови прогнози
10:06 -
Приложения
02:42
Student Ratings & Reviews
5.0
Total 1 %d Оценка
5
1 Отзив
4
0 Отзив
3
0 Отзив
2
0 Отзив
1
0 Отзив
Поздравления за структурирания материал.
За курса
Ще обсъдим защо все повече хора предпочитат тази кратка версия на обобщителният документ и ползите от канавата. Ще минем заедно през деветте различни части, от коя да започнем и по какъв начин да бъде попълнен целият документ. Ако сте предприемач или човек търсещ да разгледа набързо нова бизнес идея и нейните възможности, Бизнес Модел Канавата е идеалният вариант за вас и е нужно да знаете как да го попълните правилно!
Всички приходи от продажбата на курсовете се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни в Русе и региона, както и за подпомагане дейността на сдружение Startup Factory.
Какво ще научиш в този курс?
- Благодарение на двата курса ще се научиш как да планираш и изградиш своята бизнес стратегия, така че да се превърнеш в успешен предприемач!
Програма на курса
Въведение
-
Въведение
01:48
Business Model Canvas: бизнес планиране в 9 стъпки
Business Model Canvas е нагледен и опростен инструмент за стратегическо планиране и анализ, превърнал се в глобален стандарт за компании и предприемачи.
Представлява визуален шаблон от девет полета, които отразяват какъв е бизнес модела на организацията и в каква насока смята да се развива. Може да се разглежда като бизнес план от една страница.
-
Съдържание
04:37 -
Стойностно предложение
03:08 -
Пазарно сегментиране
02:32 -
Клиентски канали
02:56 -
Клиентски взаимоотношения
02:32 -
Приходни потоци
03:14 -
Ключови ресурси
02:17 -
Ключови партньори
03:48 -
Ключови дейности
02:46 -
Организационни разходи
03:22
Как да напишем успешен бизнес план? [SWOT & PESTLE Analisys, Pricing Strategy]
Ще разгледаме 9 различни теми, които трябва да присъстват във всеки един бизнес план, който подготвяте за инвеститори или банки, без значение за коя част от света:
* Какво да включите във въведението на вашия Бизнес План? Как с един абзац да привлечете и задържите вниманието на четящия?
* Всеки успешен бизнес план дава информация кои са хората, които са основали и ръководят съответната организация. Ключовите ви компетенции могат да направят разликата между успешно финансиране и пропускане на важен инвеститор или грант. Затова задължително ги изтъкнете.
* Маркетинговият анализ включва: Customer Profile, SWOT Analysis, PESTLE Analisys, Porter's Five Forces Analysis, Pricing Strategy, Market Research;
* Правната информация свързана с вашата фирма, включително къде е регистрирана, е от критично значение за потенциалните ви инвеститори и тук ще се научим какво точно искат да чуят инвеститорите;
-
Въведение
03:13 -
Съдържание
02:37 -
Резюме
04:22 -
Описание на компанията
03:48 -
Организационна структура
10:17 -
Маркетингов анализ. Въведение
03:09 -
Маркетингов анализ. Идеалният клиентски профил
15:43 -
Маркетингов анализ. SWOT анализ
06:00 -
Маркетингов анализ. PESTLE анализ
07:23 -
Маркетингов анализ. Porter’s five forces
06:11 -
Маркетингов анализ. Pricing Strategy
07:47 -
Маркетингов анализ. Market Research
06:23 -
Продукти и услуги
17:06 -
Маркетинг и продажби
17:13 -
Запитване за финансиране
08:38 -
Финансови прогнози
10:06 -
Приложения
02:42
Отзиви
5.0
Total 1 %d Оценка
5
1 Отзив
4
0 Отзив
3
0 Отзив
2
0 Отзив
1
0 Отзив
Поздравления за структурирания материал.
Всички приходи от продажбите на курсове се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни, както и за подпомагане цялостната дейност на Сдружение Startup Factory. Развивайки себе си, помагате на каузата ни за по-дигитално, по-предприемчиво и по-активно гражданско общество!
За лектора
Ленард Аданов - предприемач от дете, на 15 години започва да печели награди по бизнес, а на 16 - да преподава предприемачество на своите съученици. Същата година учителят му по бизнес го препоръчва на директора на училището за позицията "Преподавател по предприемачество".
За кого е подходящ курсът?
- начинаещи, опитни и серийни предприемачи;
- хора, опитващи се да формулират своите бизнес идеи;
- новопрохождащи фирми;
- стартъпи;
Предимства
- Събрали сме в едно два от най-актуалните ни курсове към момента.
- Как да напишем успешен бизнес план? [SWOT & PESTLE Analisys, Pricing Strategy] - на стойност 110.00лв
- Business Model Canvas: бизнес планиране в 9 стъпки - на стойност 25.00лв
Включени материали
- Различни теми, които обхващат ефективното бизнес планиране, когато се подготвяте за представяне пред инвеститори или банки, без значение за коя част от света.
- Какво да включите във въведението на вашия Бизнес План? Как с един абзац да привлечете и задържите вниманието на четящия?
- Всеки успешен бизнес план дава информация кои са хората, които са основали и ръководят съответната организация. Ключовите ви компетенции могат да направят разликата между успешно финансиране и пропускане на важен инвеститор или грант. Затова задължително ги изтъкнете.
- Маркетинговият анализ при бизнес планиране включва: Customer Profile, SWOT Analysis, PESTLE Analisys, Porter's Five Forces Analysis, Pricing Strategy, Market Research;
- Правната информация свързана с вашата фирма, включително къде е регистрирана, е от критично значение за потенциалните ви инвеститори и тук ще се научим какво точно искат да чуят инвеститорите;
0.00 лв.