by
Startup Factory
Categories
Дигитален бизнес, Предприемачество
5.00(2 Ratings)
Share Course
Page Link
Share on social media
Categories
Дигитален бизнес, Предприемачество
5.00(2 Ratings)
Share Course
Page Link
Share on social media
-
LevelМеждинно
-
Total Enrolled34
-
Duration30 минути
Здравей, отново!
За курса
Business Model Canvas e познат на всички предприемачи документ, който е необходим при комуникация с инвеститори и банки. В този курс ще ти помогнем да разработиш 9-те части на този едно-страничен документ и да увеличиш шансовете си да привлечеш вниманието на ключови партньори. В процеса на подготовка на твоя Business Model Canvas ще откриеш възможности за оптимизация и ще ти хрумнат много нови идеи, което със сигурност ще повлияе положително и на развитието на бизнеса си.
Какво ще научиш в този курс?
- Business Model Canvas е нагледен и опростен инструмент за стратегическо планиране и анализ, превърнал се в глобален стандарт за компании и предприемачи.
- Представлява визуален шаблон от девет полета, които отразяват какъв е бизнес модела на организацията и в каква насока смята да се развива. Може да се разглежда като бизнес план от една страница.
Програма на курса
Въведение
-
Въведение
01:48
Видео уроци
-
Съдържание
04:37 -
Стойностно предложение
03:08 -
Пазарно сегментиране
02:32 -
Клиентски канали
02:56 -
Клиентски взаимоотношения
02:31 -
Приходни потоци
03:14 -
Ключови ресурси
02:17 -
Ключови партньори
03:48 -
Ключови дейности
02:46 -
Организационни разходи
03:23
Отзиви
5.0
Total 2 %d Оценки
5
2 Отзива
4
0 Отзив
3
0 Отзив
2
0 Отзив
1
0 Отзив
Много полезна информация. Всеки, който желае да стартира собствен бизнес, трябва да запише този курс - ще си спести много грешки като предприемач.
Благодаря.
Всички приходи от продажбите на курсове се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни, както и за подпомагане цялостната дейност на Сдружение Startup Factory. Развивайки себе си, помагате на каузата ни за по-дигитално, по-предприемчиво и по-активно гражданско общество!
За лектора
Ленард Аданов - предприемач от дете, на 15 години започва да печели награди по бизнес, а на 16 - да преподава предприемачество на своите съученици. Същата година учителят му по бизнес го препоръчва на директора на училището за позицията "Преподавател по предприемачество".
За кого е предназначен курсът?
- начинаещи, опитни и серийни предприемачи;
- хора, опитващи се да формулират своите бизнес идеи;
- новопрохождащи фирми;
- стартъпи;
Ползи
- Ще обсъдим защо все повече хора предпочитат тази кратка версия на обобщен документ и какви са ползите от самата канава Business Model Canavas. Ще минем заедно през деветте различни части. Ще разберем от коя да започнем и по какъв начин да бъде попълнен целия документ. Видео обучението е изключително полезно за предприемачи или хора, обмислящи нова бизнес идея и нейните възможности. Бизнес Модел Канавата е идеалният документ за това, затова е необходимо те да знаят как да го попълнят правилно!
Включени материали
- Предоставена Стойност | Value Proposition - каква е стойността, с която допринасяме в света или в нашата индустрията. Дали решаваме проблем или спестяваме време/средства на нашите клиенти?
- Пазарно Сегментиране | Market Segmentation - кои са различните сегменти, към които вашият бизнес ще се насочи? Как можем да ги дефинираме и групираме демографски, географски и останалите 5 метрики включващи се в идеалният клиентски профил.
- Клиентски Канали | Channels - знаем кои са идеалните клиенти, които таргетираме – следа въпросът как?
- Клиентски Взаимоотношения | Customer Relationships - знаем кои са клиентите ни, таргетирахме ги, а сега трябва да разберем как точно и къде да комуникираме с тях.
- Приходни Потоци | Revenue Streams - най-интересната част, която много често плаши начинаещите предприемачи.
- Ключови Ресурси | Key Resources - тук описваме всичко, което е необходимо за просъществуването на бизнеса ни.
- Ключови Партньори | Key Partners - критичните хора в една организация. От спонсори, екип, инвеститори, до доставчици и дистрибутори.
- Ключови Дейности | Key Activities - кои дейности са критични и при прекъсване, поради технически или други проблеми, ще имаме сериозни последствия?
- Организационни Разходи | Cost Structure - тук трябва да опишем колко ни струват различните пера (ако произвеждаме продукти), ще видим разликата ако поръчваме в по-големи количества, какви бюджети сме отделили за заплати, за подизпълнители, за административни разходи и още много други.