Основи на ефективната дигитална реклама [Лекции 2021]

Startup Factory
by Startup Factory
0(0 Ratings)
0(0 Ratings)
20.00 лв. 70.00 лв.

За курса

Обучението „Основи на ефективната дигитална реклама“ ще ти помогне да овладееш основните принципи в дигиталната реклама, да постигнеш по-добри резултати и да спестиш излишни разходи. Дигиталната реклама не е само публикуване на реклами в Google Ads, Pinterest, Instagram или Facebook. Ефективната дигитална реклама използва онлайн инструменти за управление, анализ и подобряване на кампаниите. Всички приходи от продажбата на курса се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни в Русе и региона, както и за подпомагане дейността на сдружение Startup Factory.
Show More

Какво ще научиш в този курс?

  • Какво е SEM (Search Engine Marketing) – платена реклама онлайн, по какво се различава от SEO и как се допълват.
  • Marketing/Sales Funnel – Маркетингова „фуния“ и какво означава това? Структура на маркетинговите „фунии“ и как да се възползваме от тях при изграждането на рекламна стратегия?
  • Целеви страници - Защо са ни необходими? Структура на успешната целева страница. Видове целеви страници в зависимост от функцията. Разглеждане на примерни страници. Роля на целевите страници при анализиране на ефективността на рекламната кампания и бюджета.
  • Основни характеристики на рекламата в Instagram и Pinterest.
  • Правилно форматиране на материалите зa съответната платформа. Как да създадем привличащо вниманието съдържание.
  • Предимства и недостатъци на тези платформи.
  • Kой и как използва Instagram & Pinterest – статистически профил на потребителите
  • Какво ДА рекламираме в Pinterest и какво НЕ.
  • Какво ДА рекламираме в Instagram и какво НЕ.
  • Създаване на рекламна кампания в Pinterest.
  • Създаване на рекламна кампания в Instagram.
  • Pay-per-click – основни понятия, ползи и структура.
  • Подготовка на кампанията – дефиниране на целите, дефиниране на целева група, създаване на цялостен план.
  • Запознаване с Google Ads – Създаване на акаунт, запознаване с интерфейса и основните елементи.
  • Проучване – подбиране на подходящи ключови думи и инструменти, които ще ни помогнат за това.
  • Видове ключови думи и как да ги използваме правилно (Тесен и широк спектър, фрази, негативни ключови думи).
  • Създаване на рекламна кампания – определяна на типа на рекламната кампания и дефиниране на целевата аудиторията. Определяне на бюджет. Добавяне на функционалност чрез Ad Extensions.
  • Анализ и мониторинг на резултатите от кампанията.
  • Оптимизиране на рекламната кампания – промяна на бюджета и ключовите думи.

Програма на курса

Видеа

  • Какво е SEM (Search Engine Marketing)
    02:08:21
  • Google ads
    02:30:25
  • Facebook ads
    02:15:45
  • Instagram vs Pinterest
    02:14:13

Отзиви

Все още няма ревюта. Бъдете първи, споделете Вашето мнение!
Все още няма ревюта. Бъдете първи, споделете Вашето мнение!

Всички приходи от продажбите на курсове се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни, както и за подпомагане цялостната дейност на Сдружение Startup Factory. Развивайки себе си, помагате на каузата ни за по-дигитално, по-предприемчиво и по-активно гражданско общество!

За лектора

Красимир Калинов – маркетинг специалист и графичен дизайнер с над 10 години опит в сферата на рекламната индустрия. Работил е за компании като FedEx Office, New Pinnacle Health Group, NAI Vegas Commercial Real Estate и др. Красимир е прекарал 13 години в САЩ, където специализира в сферата на дигиталната реклама и маркетинг. Опитът придобит от работата в екип с едни от най-добрите специалисти в тази област, са незаменими в изграждането му като професионалист.

Включен материал

  • Запознаване с Facebook Ads
  • Кой и как използва Instagram? Реклами в Instagram & Pinterest
  • Запознаване с Google Ads

За кого е предназначен курсът?

  • Кypcът e пoдxoдящ зa xopa, ĸoитo имaт caмo ocнoвни знания в областта на дигиталната peĸлaмa.
  • За всеки, който иска да продава или увеличи продажбите си онлайн.
  • Собственици на малък и среден бизнес, които искат средствата им за онлайн реклама да бъдат изразходвани ефективно и да носят резултат.
  • Зa студенти или ученици, желаещи дa намерят работа в компании за дигитален маркетинг и реклама или да се занимават като фрилансъри в тази област.
  • Представителни на НПО и граждански активни хора, които искат да използват инструментите на дигиталната реклама за популяризиране на каузите си и привличане на дарители и спонсори.

Препоръчани курсове

Shopping Cart
Scroll to Top