Работа с инфлуенсъри за първи път [10+ съвета от Радостна Мама]

Startup Factory
by Startup Factory
5.00(1 Ratings)
5.00(1 Ratings)
0.00 лв.

За курса

Инфлуенсърите имат силно присъствие онлайн и в социалните мрежи и могат да повлияят на мнението и решенията за покупка на голяма група хора. Те публикуват съдържание, което ангажира тяхната аудитория и увеличава последователите им. Преди Instagram и Facebook, журналистите бяха единствените, които имаха достъп до новите продукти, до бляскавите събития на брандовете и до възможността да формират мнението на публиката. Сега, когато всеки от нас има своя медия – профил в социалните мрежи, това вече не е така.
Show More

Какво ще научиш в този курс?

  • Какво и кой е инфлуенсър
  • Видове инфлусъри и комуникационни канали
  • Как да изберем инфлуенсъри за нуждите на нашия бизнес
  • Как да се свържем с тях
  • Брифиране и поставяне на условия за работа
  • Първи публикации и ангажирани в процеса хора
  • Резултати, статистики и анализ
  • Следващо планиране
  • Избор на нови и задачи към предишни успешни инфлуенсъри
  • Интеграция с други маркетингови активности

Програма на курса

Видео

  • Работа с инфлуенсъри
    01:00:21

Отзиви

5.0
Total 1 %d Оценка
5
1 Отзив
4
0 Отзив
3
0 Отзив
2
0 Отзив
1
0 Отзив
АТ
преди 2 години
Много полезен уебинар и отлично поднесени тънкости на работата с инфлуенсъри.

Всички приходи от продажбите на курсове се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни, както и за подпомагане цялостната дейност на Сдружение Startup Factory. Развивайки себе си, помагате на каузата ни за по-дигитално, по-предприемчиво и по-активно гражданско общество!

За лектора

Радостина Христова е мама блогър и инфлуенсър на пълен работен ден под името Радостна мама. Основните теми в комуникацията й са радостта от майчинството, кариерно развитие на майките и вдъхновение за по-щастливи дни в семейна среда и тържества. Последните две години консултира малки български брандове за работа с инфлуенсъри в различни социални мрежи. Работила е с клиенти като: BILLA, Fibank, HBO Bulgaria, Sofia Ring Mall, Storytel и много други. Подкрепя неправителствени организации в помощ на недоносени бебета, изоставени и деца с увреждания, настанени в специални центрове. Образователни и младежки организации.

Ползи

  • Без значение в коя индустрия, пазар или аудитория се намирате, работата с инфлуенсъри може да бъде много полезна за вашия бранд, но ако искате да имате ползотворно партньорство, трябва да следвате някои правила. А кои са те ще научите от записа на нашето безплатно онлайн събитие с инфлуенсъра на пълен работен ден Radostna MAMA.

Препоръчани курсове

Shopping Cart
Scroll to Top