by
Startup Factory
Categories
Дигитален бизнес, Предприемачество
5.00(2 Ratings)
Share Course
Page Link
Share on social media
Categories
Дигитален бизнес, Предприемачество
5.00(2 Ratings)
Share Course
Page Link
Share on social media
25.00 лв.
-
LevelМеждинно
-
Total Enrolled34
-
Duration30 минути
Здравей, отново!
За курса
Business Model Canvas e познат на всички предприемачи документ, който е необходим при комуникация с инвеститори и банки. В този курс ще ти помогнем да разработиш 9-те части на този едно-страничен документ и да увеличиш шансовете си да привлечеш вниманието на ключови партньори. В процеса на подготовка на твоя Business Model Canvas ще откриеш възможности за оптимизация и ще ти хрумнат много нови идеи, което със сигурност ще повлияе положително и на развитието на бизнеса си.
Какво ще научиш в този курс?
- Business Model Canvas е нагледен и опростен инструмент за стратегическо планиране и анализ, превърнал се в глобален стандарт за компании и предприемачи.
- Представлява визуален шаблон от девет полета, които отразяват какъв е бизнес модела на организацията и в каква насока смята да се развива. Може да се разглежда като бизнес план от една страница.
Програма на курса
Въведение
-
Въведение
01:48
Видео уроци
-
Съдържание
04:37 -
Стойностно предложение
03:08 -
Пазарно сегментиране
02:32 -
Клиентски канали
02:56 -
Клиентски взаимоотношения
02:31 -
Приходни потоци
03:14 -
Ключови ресурси
02:17 -
Ключови партньори
03:48 -
Ключови дейности
02:46 -
Организационни разходи
03:23
Отзиви
5.0
Total 2 %d Оценки
5
2 Отзива
4
0 Отзив
3
0 Отзив
2
0 Отзив
1
0 Отзив
Много полезна информация. Всеки, който желае да стартира собствен бизнес, трябва да запише този курс - ще си спести много грешки като предприемач.
Благодаря.
Всички приходи от продажбите на курсове се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни, както и за подпомагане цялостната дейност на Сдружение Startup Factory. Развивайки себе си, помагате на каузата ни за по-дигитално, по-предприемчиво и по-активно гражданско общество!
За лектора
Ленард Аданов - предприемач от дете, на 15 години започва да печели награди по бизнес, а на 16 - да преподава предприемачество на своите съученици. Същата година учителят му по бизнес го препоръчва на директора на училището за позицията "Преподавател по предприемачество".
За кого е предназначен курсът?
- начинаещи, опитни и серийни предприемачи;
- хора, опитващи се да формулират своите бизнес идеи;
- новопрохождащи фирми;
- стартъпи;
Ползи
- Ще обсъдим защо все повече хора предпочитат тази кратка версия на обобщен документ и какви са ползите от самата канава Business Model Canavas. Ще минем заедно през деветте различни части. Ще разберем от коя да започнем и по какъв начин да бъде попълнен целия документ. Видео обучението е изключително полезно за предприемачи или хора, обмислящи нова бизнес идея и нейните възможности. Бизнес Модел Канавата е идеалният документ за това, затова е необходимо те да знаят как да го попълнят правилно!
Включени материали
- Предоставена Стойност | Value Proposition - каква е стойността, с която допринасяме в света или в нашата индустрията. Дали решаваме проблем или спестяваме време/средства на нашите клиенти?
- Пазарно Сегментиране | Market Segmentation - кои са различните сегменти, към които вашият бизнес ще се насочи? Как можем да ги дефинираме и групираме демографски, географски и останалите 5 метрики включващи се в идеалният клиентски профил.
- Клиентски Канали | Channels - знаем кои са идеалните клиенти, които таргетираме – следа въпросът как?
- Клиентски Взаимоотношения | Customer Relationships - знаем кои са клиентите ни, таргетирахме ги, а сега трябва да разберем как точно и къде да комуникираме с тях.
- Приходни Потоци | Revenue Streams - най-интересната част, която много често плаши начинаещите предприемачи.
- Ключови Ресурси | Key Resources - тук описваме всичко, което е необходимо за просъществуването на бизнеса ни.
- Ключови Партньори | Key Partners - критичните хора в една организация. От спонсори, екип, инвеститори, до доставчици и дистрибутори.
- Ключови Дейности | Key Activities - кои дейности са критични и при прекъсване, поради технически или други проблеми, ще имаме сериозни последствия?
- Организационни Разходи | Cost Structure - тук трябва да опишем колко ни струват различните пера (ако произвеждаме продукти), ще видим разликата ако поръчваме в по-големи количества, какви бюджети сме отделили за заплати, за подизпълнители, за административни разходи и още много други.