-
LevelМеждинно
-
Total Enrolled74
-
Duration9 часа
За курса
Какво ще научиш в този курс?
- Какво е SEM (Search Engine Marketing) – платена реклама онлайн, по какво се различава от SEO и как се допълват.
- Marketing/Sales Funnel – Маркетингова „фуния“ и какво означава това? Структура на маркетинговите „фунии“ и как да се възползваме от тях при изграждането на рекламна стратегия?
- Целеви страници - Защо са ни необходими? Структура на успешната целева страница. Видове целеви страници в зависимост от функцията. Разглеждане на примерни страници. Роля на целевите страници при анализиране на ефективността на рекламната кампания и бюджета.
- Основни характеристики на рекламата в Instagram и Pinterest.
- Правилно форматиране на материалите зa съответната платформа. Как да създадем привличащо вниманието съдържание.
- Предимства и недостатъци на тези платформи.
- Kой и как използва Instagram & Pinterest – статистически профил на потребителите
- Какво ДА рекламираме в Pinterest и какво НЕ.
- Какво ДА рекламираме в Instagram и какво НЕ.
- Създаване на рекламна кампания в Pinterest.
- Създаване на рекламна кампания в Instagram.
- Pay-per-click – основни понятия, ползи и структура.
- Подготовка на кампанията – дефиниране на целите, дефиниране на целева група, създаване на цялостен план.
- Запознаване с Google Ads – Създаване на акаунт, запознаване с интерфейса и основните елементи.
- Проучване – подбиране на подходящи ключови думи и инструменти, които ще ни помогнат за това.
- Видове ключови думи и как да ги използваме правилно (Тесен и широк спектър, фрази, негативни ключови думи).
- Създаване на рекламна кампания – определяна на типа на рекламната кампания и дефиниране на целевата аудиторията. Определяне на бюджет. Добавяне на функционалност чрез Ad Extensions.
- Анализ и мониторинг на резултатите от кампанията.
- Оптимизиране на рекламната кампания – промяна на бюджета и ключовите думи.
Програма на курса
Видеа
-
Какво е SEM (Search Engine Marketing)
02:08:21 -
Google ads
02:30:25 -
Facebook ads
02:15:45 -
Instagram vs Pinterest
02:14:13
Отзиви
Всички приходи от продажбите на курсове се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни, както и за подпомагане цялостната дейност на Сдружение Startup Factory. Развивайки себе си, помагате на каузата ни за по-дигитално, по-предприемчиво и по-активно гражданско общество!
За лектора
Красимир Калинов – маркетинг специалист и графичен дизайнер с над 10 години опит в сферата на рекламната индустрия. Работил е за компании като FedEx Office, New Pinnacle Health Group, NAI Vegas Commercial Real Estate и др. Красимир е прекарал 13 години в САЩ, където специализира в сферата на дигиталната реклама и маркетинг. Опитът придобит от работата в екип с едни от най-добрите специалисти в тази област, са незаменими в изграждането му като професионалист.
Включен материал
- Запознаване с Facebook Ads
- Кой и как използва Instagram? Реклами в Instagram & Pinterest
- Запознаване с Google Ads
За кого е предназначен курсът?
- Кypcът e пoдxoдящ зa xopa, ĸoитo имaт caмo ocнoвни знания в областта на дигиталната peĸлaмa.
- За всеки, който иска да продава или увеличи продажбите си онлайн.
- Собственици на малък и среден бизнес, които искат средствата им за онлайн реклама да бъдат изразходвани ефективно и да носят резултат.
- Зa студенти или ученици, желаещи дa намерят работа в компании за дигитален маркетинг и реклама или да се занимават като фрилансъри в тази област.
- Представителни на НПО и граждански активни хора, които искат да използват инструментите на дигиталната реклама за популяризиране на каузите си и привличане на дарители и спонсори.