Основи на ефективната дигитална реклама [Лекции 2021]

За курса

Обучението „Основи на ефективната дигитална реклама“ ще ти помогне да овладееш основните принципи в дигиталната реклама, да постигнеш по-добри резултати и да спестиш излишни разходи. Дигиталната реклама не е само публикуване на реклами в Google Ads, Pinterest, Instagram или Facebook. Ефективната дигитална реклама използва онлайн инструменти за управление, анализ и подобряване на кампаниите.
Покажи пълния текст

Какво ще научиш в този курс?

  • Какво е SEM (Search Engine Marketing) – платена реклама онлайн, по какво се различава от SEO и как се допълват.
  • Marketing/Sales Funnel – Маркетингова „фуния“ и какво означава това? Структура на маркетинговите „фунии“ и как да се възползваме от тях при изграждането на рекламна стратегия?
  • Целеви страници - Защо са ни необходими? Структура на успешната целева страница. Видове целеви страници в зависимост от функцията. Разглеждане на примерни страници. Роля на целевите страници при анализиране на ефективността на рекламната кампания и бюджета.
  • Основни характеристики на рекламата в Instagram и Pinterest.
  • Правилно форматиране на материалите зa съответната платформа. Как да създадем привличащо вниманието съдържание.
  • Предимства и недостатъци на тези платформи.
  • Kой и как използва Instagram & Pinterest – статистически профил на потребителите
  • Какво ДА рекламираме в Pinterest и какво НЕ.
  • Какво ДА рекламираме в Instagram и какво НЕ.
  • Създаване на рекламна кампания в Pinterest.
  • Създаване на рекламна кампания в Instagram.
  • Pay-per-click – основни понятия, ползи и структура.
  • Подготовка на кампанията – дефиниране на целите, дефиниране на целева група, създаване на цялостен план.
  • Запознаване с Google Ads – Създаване на акаунт, запознаване с интерфейса и основните елементи.
  • Проучване – подбиране на подходящи ключови думи и инструменти, които ще ни помогнат за това.
  • Видове ключови думи и как да ги използваме правилно (Тесен и широк спектър, фрази, негативни ключови думи).
  • Създаване на рекламна кампания – определяна на типа на рекламната кампания и дефиниране на целевата аудиторията. Определяне на бюджет. Добавяне на функционалност чрез Ad Extensions.
  • Анализ и мониторинг на резултатите от кампанията.
  • Оптимизиране на рекламната кампания – промяна на бюджета и ключовите думи.

Програма на курса

Видеа

  • Какво е SEM (Search Engine Marketing)
    02:08:21
  • Google ads
    02:30:25
  • Facebook ads
    02:15:45
  • Instagram vs Pinterest
    02:14:13

Мнения & Ревюта

No Review Yet
No Review Yet
0.00 лв. 70.00 лв.

За нас

Startup Factory
Startup Factory
Организация с нестопанска цел

За кого е предназначен курсът?

  • Кypcът e пoдxoдящ зa xopa, ĸoитo имaт caмo ocнoвни знания в областта на дигиталната peĸлaмa.
  • За всеки, който иска да продава или увеличи продажбите си онлайн.
  • Собственици на малък и среден бизнес, които искат средствата им за онлайн реклама да бъдат изразходвани ефективно и да носят резултат.
  • Зa студенти или ученици, желаещи дa намерят работа в компании за дигитален маркетинг и реклама или да се занимават като фрилансъри в тази област.
  • Представителни на НПО и граждански активни хора, които искат да използват инструментите на дигиталната реклама за популяризиране на каузите си и привличане на дарители и спонсори.

Включен материал

  • Запознаване с Facebook Ads
  • Кой и как използва Instagram? Реклами в Instagram & Pinterest
  • Запознаване с Google Ads

За лектора

Красимир Калинов – маркетинг специалист и графичен дизайнер с над 10 години опит в сферата на рекламната индустрия. Работил е за компании като FedEx Office, New Pinnacle Health Group, NAI Vegas Commercial Real Estate и др. Красимир е прекарал 13 години в САЩ, където специализира в сферата на дигиталната реклама и маркетинг. Опитът придобит от работата в екип с едни от най-добрите специалисти в тази област, са незаменими в изграждането му като професионалист.

Препоръчани курсове

Shopping Cart