-
LevelНачинаещ
-
Total Enrolled73
-
Duration1 Час
За курса
Какво ще научиш в този курс?
- Какво и кой е инфлуенсър
- Видове инфлусъри и комуникационни канали
- Как да изберем инфлуенсъри за нуждите на нашия бизнес
- Как да се свържем с тях
- Брифиране и поставяне на условия за работа
- Първи публикации и ангажирани в процеса хора
- Резултати, статистики и анализ
- Следващо планиране
- Избор на нови и задачи към предишни успешни инфлуенсъри
- Интеграция с други маркетингови активности
Програма на курса
Видео
-
Работа с инфлуенсъри
01:00:21
Отзиви
Всички приходи от продажбите на курсове се използват за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни, както и за подпомагане цялостната дейност на Сдружение Startup Factory. Развивайки себе си, помагате на каузата ни за по-дигитално, по-предприемчиво и по-активно гражданско общество!
За лектора
Радостина Христова е мама блогър и инфлуенсър на пълен работен ден под името Радостна мама. Основните теми в комуникацията й са радостта от майчинството, кариерно развитие на майките и вдъхновение за по-щастливи дни в семейна среда и тържества. Последните две години консултира малки български брандове за работа с инфлуенсъри в различни социални мрежи. Работила е с клиенти като: BILLA, Fibank, HBO Bulgaria, Sofia Ring Mall, Storytel и много други. Подкрепя неправителствени организации в помощ на недоносени бебета, изоставени и деца с увреждания, настанени в специални центрове. Образователни и младежки организации.
Ползи
- Без значение в коя индустрия, пазар или аудитория се намирате, работата с инфлуенсъри може да бъде много полезна за вашия бранд, но ако искате да имате ползотворно партньорство, трябва да следвате някои правила. А кои са те ще научите от записа на нашето безплатно онлайн събитие с инфлуенсъра на пълен работен ден Radostna MAMA.